wups, i'm a live!

Oj nu var det länge sen sist jag bloggade :O nej men har inte haft blogg lust alls.. nu väntar jag på att johanna ska bli klar så vi kan dra oss till fest. Igår var vi också på fest, men jag drack kanske 3 öl så kände ingenting :) men det var nice, för förra helgen var jag riktigt borta så nu tar jag nog det lite lugnt i fortsättningen. Ikväll får vi väl se hur det blir med drickandet. Tror det kommer vara nyktert, i think! Ska hem tidigt också så jag kommer upp imorgon, MÅSTE plugga & så ska jag hem på middag hos min kära mormor =)

fan vad skönt det var och blogga ändå =) var ju ganska läänge sen. kanske börjar igen ? hmm.. jo vi får väl se.
puss
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0