Godmorgon!

Ledig idag! Så jävla skönt. Nu har jag varit ledig i 5 dagar så det käns som ett litet lov bara att lovet inte har varit så roligt -.-

Juste! Igår så drog jag och Johanna ut vid 9 tiden, vi skulle ta en powerwolk. Så vi gick i rasktakt ner till raman hon och jag bara. Och eftersom att det är vinter så är det bläck svart när kl är 9. Och nere vid raman (en sjö) så finns det verkligen inga lampor. Så hon och jag går in på den där lilla stigen in mot sjön, och så stannar Jojo upp. ''det står någon där'' och så pekar hon in mot skogen. Asso herregud, jag tog tag i johanna och gap skrek i typ 2 min, kunde inte sluta :O fick sån panik! Sen börja jag stor böla xD Jisses, det var inte roligt! Sen lugna johanna ner mig så gick vi ner till sjön och hämta andan lite. Sen tog vi en annan väg hem för vi vågade inte gå tillbaka. Jo vad händer då? haha, vi går vilse xD men sen hitta vi en stig som vi följde & då hamna vi rätt.. Ska iaf aldrig gå dit när det är så där mörkt med bara johanna!!!! :)

Idag så ska väl min dag gå åt att plugga. Det är ett måste!
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0