tråkig lista för dom som har tråkigt

gick upp elva idag för jag kan aldrig somna på kvällarna så
ikväll kommer det bli mkt lätttare att somna ;)
idag ska jag ju träffa nadya, vi ska köpa guuudis
fast jag har typ inga pengar men det löser sej nog :/
sen lite senare kanske vi skulle träffa royana, emma, bea och cornelia
men vi får se.

SKOLA:

Är du duktig i skolan? ja, inte bäst men duktig
Har du bra betyg? hyfsade
Har du fått göra om ett prov någongång? ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja
Sköter du dej i skolan? ja jag är duktig sa jag ju!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? men ja
Haft mobilen på lektionstid? man stänger väll inte av den varje lektion?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? ja

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? 4 st
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? ja?
Trivs hemma? oftast, såklart inte alltid
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? ja, men det har inte gått så bra xD
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit vet jag inte hur många gånge, slagit har jag inte gjort direkt bara knuffat bort och slgit på skoj haha.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? tror inte det
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? oja haah
Du älskar din familj oavsett vad som händer? såklart, eller inte om dom gick runt och mörda folk kanske?

VÄNNER:

Du har vänner? haha ja
Du brukar vara med? brukar alltid vara med nadya, men har inte varit det på skit länge, men med nadya och rosen typ.
Vem/vilka var du med sist? rosen
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? men ja såklart
Är det okej att ha kill-kompisar? ja vad spelar det för roll
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? NEJ :s
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?
melina kan man ju säga att jag blivit av med men hon är inte död,
fast ibland käns det som de.

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? ja
Tar kort på dina bröst? nej
Använder foundation på läpparna? ja varje dagww! hahah
Super dej packad varje helg? nej
Du har pussat en tjej? - ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? inte vet jag
Ditt hår e knallblont? nej

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? nja
När grät du senast? nån dag sen i sömnen
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? nej
Du har slagit ner någon? nej
Du har skadat någon med flit? ja
Har du någon gång viljat döda någon? ja haha
Vem bråkade du senast med? jag bråkar typ aldrig haha, men säkert mamma eller pappa
Du har blivit våldtagen? nej och om jag hade de skulle jag verkligen inte skriva det här, dum fråga :S

ÖVRIGT:

Motto? - dask!
Film? - många
Musikgenre? - musikstil isf heeelt blandat
Lyssnade senast på? nån låt på bloggen
Var det här kul? nej, men tidsfördriv
Namn: Julia Mikaela Lindberg
Född: 29/9 1994
Bor: brandbergen
Smeknamn: jaolia isf
Familj: mamma, pappa lillasyster
Skola: vendelsömalmskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:

Saknat något: ja
Ångrat något: säkert
Ljugit: vet inte
Kännt dig sämst: tror inte det
Gråtit: nej
Skrattat: men alla människor skrattar varje dag, dum fråga
Varit sjuk: nej
Varit utomlands: nej
Kramat någon: ja

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0