tråk med tema vecka.

Godkväll.
Kom hem för inte så länge sen, vart hos Johanna en snabbis.
Har iallfal precis fått i mig lite mat dvs att jag är mätt. Skönt, får ju typ gå hungrig på dagarna för det är så äcklig mat i skolan hela tiden -.- Men idag gick jag faktiskt hem och åt vid lunch tid. Sen gick jag aldrig tillbaka till skolan igen, kände att det vi gör just nu (tema vecka) inte lockar mig speciellt mycket. Detta går ju ej på betygen heller. Så jag fick vara hemma och chilla galet medans folket var i skolan och ''slet''.

What ever. Idag kom iaf min morbror & min kusin till mig =) Det var skoj eftersom det inte är så ofta man får se dom nu för tiden. Jaja, så har iallfal min dag sett ut!
Min kväll kommer väl spenderas liten stund till vid datan sen tänkte jag ta & lägga mig faktiskt. Var väldig trött idag, somna liten stund på dagen. Men tvinga upp mig så att det skulle bli skönare att lägga sig ikväll ;)

Duscha måste jag iallafal göra innan läggdags!
/nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0