tis,ons&tors!

Har inte bloggat på ungefär 3 dagar nu. Men har inte haft tid eller ork..

Tisdags: Vaknade tidigt & åkte till stan där jag mötte johanna. Följde med henne när hon skulle shoppa =) Sen åkte vi hem och bara tog det lungt. Vi hade ingenting för oss så vi åkte in till stan igen & fikade inne på medis. Så otroligt mysigt där :) sen så messa en kompis och sa att det var fest i tumba. Så vi åkte hem & fixa oss, sen så åkte vi in till stan igen, kl var 10 när vi åkte. Sen kom vi fram till festen halv 1 ungefär -.- fett sent! Men vi drack och hade trevligt. Hahahah!! jävligt roligt hade vi också (a) sen åkte vi hem vid 6 tiden. Hem till en kompis och sov där..

Onsdag: På morgonen var jag ju självklart jävligt bakis. Mådde illa som f*n, trodde verkligen jag skulle spy!
Vi kom hem vid 6 tiden, då jag bara åt & chillade galet. Men vi hade endå sjukt roligt på hem vägen, :p hahah alltid jag & johanna!

Idag: Blev väckt halv 10 -.- KUUUL!! Men min mamma är magsjuk så var tvungen att ta hand om min lillebror. Så jag har gjort det hela dagen. Förutom vid typ 8 tiden, då drog jag & Johanna ner och käka pizza sen solade vi också =) så nu är man inte så viit längre ;) sen drog vi upp till henne & snacka om vad vi har gjort detta lov. hahah, dog av skratt :d har haft super roligt det här lovet & har kommit mycket nämre johanna =) super glad för det!

/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0