nyår!

Fixade mig hemma hos Johanna & senare vid 9 tiden drog jag hem och åt mat med familjen. Blev en ganska sen middag men mysigt iaf! Sen ringde jag Johanna för vi skulle mötas och dra till tyresö på fest. Men han som sa att vi fick komma sa att de var fullt. Så vi leta lite andra ställen men det slutade med att kl blev för mycket så jag & Johanna var hos mig och kolla på utsikten över hela sthlm. Jag ser ju ut över globen & allt =) Det var riktigt fiiiiiint. Vid halv 1 tiden drog vi hem till henne och kolla på film, sen snacka vi ett tag. Halv 4 kom jag hem. Somnade runt 4 tiden.

Årets första puss fick iallfal min älskade Johanna exakt 00:00 :)<3
/nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0