min kväll/dag!

godkväll!

Jag vaknde runt två tiden på dagen, började direkt städa hemma. Skulle städa mitt rum också men det hann jag ej med, tvättade också. Blev klar med allt runt 7 tiden. Skit sent :O Skulle ju dragit på fest som planerat, men det var lite sent och jag tappa lusten helt. Så jag & Johanna åkte in till stan vid 8 tiden och tog en fika på medis. Det var skit mysigt, vi planera lite om våra sommar löften vi ska ha..

1: Tälta med sjuk mycket mat, dricka, roligt folk & annat mysigt & kul.
2: Åka båt (det kan vara allt ifrån gummi båt till kryssning)
3: Åka till något roligt ställe (grönalund,liseberg eller skara sommar land, öland)
4: skaffa sommar jobb
5: bada neck!

trevligt va? :) det var allt vi kom fram till just då iallfal.. Efter att vi hade druckit upp våra varma chocklader messa en kompis till mig och fråga om vi ville komma på fest i mörby. Vist, varför inte tänker vi. Men sen så ba naaj, vi träffar max och några ist. Fast det blev inte heller av. Så när vi sitter på bussen på väg hem träffar vi några bekanta & så fråga dom om vi ville komma på fest. Ja det ville vi eftersom att det var här i brandbergen där vi bor. Så jag kom nyss hem, inte full men inte nykter!
/nadya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0