fredag, äntligen!

Godmorgon allesammans!
Vaknade kl 7 för att hinna med att plugga lite nu på morgonen, =) är nästan helt klar. Ska fixa mitt hår och klä på mig bara. Börjar egentligen om 10 min, alltså 20 i 9. Men ska skippa spanskan så jag börjar halv 10 ist. Skönt. Det är då vi har SO prov. Så hoppas jag sätter det nu, VG minst måste jag få.. skulle fått VG i slutbetyg förra terminen men skolkade för mycket så fick bara G :( aja kämpa är det som gäller!

Efter SO provet ska jag iallfal hem, mår nämligen inte så bra idag. Men måste göra provet så går på första lektion sen hem. Orkar inte hamna efter thats why ;)


krya er som ockå är sjuuka :( /nadya

Kommentarer
Postat av: maggan65

hejsan!

jag har ett eget företag med hela 3 stycken personal, jag undrar om du vill bli medlem? allt som vi gör är nytt för oss, vi brukar b.l.a äta bajs på en tallrik med kniv och gaffel och kiss i ett glas! om du vill bli medlem så är det bara att skriva i min blogg! Månadslönen= 1,50;- (en mycket rimlig lön)

2010-01-29 @ 17:15:29
URL: http://margarette65.blogg.se/
Postat av: ´julia

hahahahahhahahaha

2010-01-29 @ 21:40:28
Postat av: Anonym

vadå? är du intresserad?

mvh maggan

2010-01-31 @ 14:26:33
URL: http://margarette65.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja såklart ;)

2010-02-02 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0