angående mitt hemma möte!?

Haha, det blev helt misslyckat =)
Var ju hemma hos Julia. Sen kolla vi på tv till 6 (då jag skulle vara hemma) så då drog jag, bussen var lite sen också. Så kom hem 18.40 typ. Så mamma blev nte så glad för att jag sket i hennesmöte. Det var tydligen viktigt för henne. Så hon ville ta min mobil och sa att jag inte fick gå ut :p Jag trodde hon drev, men hon närmade sig mitt rum (min mobil låg där inne) så jag rusa dit och tog den. Hahah, hon fick jaga mig lite sen gav jag upp! Men tyckte det var SUPER löjligt. Så jag fick litedamp..
/nadya


töntigt eller rätt? (av henne)


Kommentarer
Postat av: Anonym

IIINTE RÄÄTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

2010-02-03 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0