vill verkligen förändra mitt hår

gud vad jag är trött på att vara mörkbrunhårg, det är den ända
hårfärgen jag har färgat till förutom när jag desperat-blekte
mitt hår i sommras :/
jag funderar på naturligt blond (slinga håret 3/4 gånger)
eller färga håret lite rödaktigt (misstolka inte)
men det finns nackdelar med dom båda..
eftersom jag är ganska mörkhårig nu så
kommer det bli svårt att få det blont och jag kommer behöva slinga många gånger..
och om jag färgar hårt rödbrunt är jag rädd för att det kommer bli FÖR rött!
aja får se hur de blir, kommer nog bli blond till sommaren ialf :)

något sånt här liknande:

blondt/ljusbrunt



rödbrun



/julia


Kommentarer
Postat av: Royana

Skit mobbad Nadya att kommentera anonymt ! :S

2010-02-22 @ 21:58:12
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0