kommer nog inte blogga på ett tag

hade ju inget internett i 1 vecka eller vad de va, lite jobbigt.
men tänkte bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever :)
har ju som sagt flyttat nu och det känns riktigt bra faktiskt,
trodde de skulle kännas skit konstigt men känner mej redan som hemma.
men har ingen blogglust, ovanligt? nej! så chaobellachao!

/julia

ps. ska fixa så jag kan va inne från min mobil också, det är ju mest den jag brukade blogga ifrån :)


nån jätte gammal bild på saga, mej, sofia och royana xD


Kommentarer
Postat av: Nadya

det är Royana,jag, du och saga :p

2010-02-05 @ 22:53:33
Postat av: Julia

Aha men du hade sofias tröja :p

2010-02-06 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0