haha, glömde att jag hade en blogg!

Faktiskt sant :) men har inte haft tid eller ens en tanke på att blogga. Läste just några bloggar, sen så kom jag på att jag hade en egen, haha smart va? :) aja, blev iaf lite chockad när jag såg att Julia hade bloggat..

Igår var jag riktigt jävla taggad så jag & Johanna drog på fest i tumba. Hemma hos putte, där det var några. Sen när kl var 1 drog vi på efterfest en halv timma från putte, och vi gick :O tur att man hade lite alkohol i kroppen skulle vart död annars. Mina händer var knall röda, skojjar inte! Där var det väl helt okej, inte så roligt så vi drog tillbaka till putte kl 5 typ. Sen satt vi och snacka & var sociala :) riktigt roligt faktiskt. Sen satte jag & några andra i soffan. Haha, sen satt en kille och snacka om sitt kärleks liv som inte var så intressant så jag somna i en killes famn, stackarn! Bara för jag somna i hans knä så kunde han inte röra sig så han har typ nackspärr nu xD hahah! Så somnade kl 8 och vaknade halv 10 SOM VANLIGT ingen fucking sömn :( alla var iaf tvugna att dra typ direkt för putte skulle jobba. Så jag och Jojo drog till donken och svulla. Så fort jag kom hem slockna jag och vaknade inte för en kl 5.

Sen träffa jag Sofia, sen blev jag jagad :O sen träffa jag Johanna..
godnatt <3 /nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0