fre,lörd,sönd,månd!

har haft fullt upp hela helgen..

i fredags var jag johanna,emma & niklas hemma hos lovisa. Vi skulle bada jacuzi men det var för mycket snö över så det skulle ta för lång tid att ploga bort =) men vi hade trevligt ändå. Satt och drack lite och snacka.. Kom hem vid 1 då åt jag taco sen slockna jag på dirren. Var skit trött

i lördags var jag johanna & emma på middag hos lovisa. Vi åt taco =) mumms! Sen kom paddan,robin & seif dit så hade vi chillkrök. Ja det var mys! fast vi somnade halv 8 och vaknade 11 -.- så inte så mycket sömn fick man.

Söndag: Robin skjusa hem oss, när jag kom hem så åt jag taco igen :O haha tjockis.. inte bara taco utan massa mer. Jag äter alltid skit mycket när jag är bakis xD haha soo mee ;) Sen somnade jag iallafal vid 4 och vakna halv 8 av att johanna ringer mig, sååå typiskt när man är skit trött och bara vill sova. Sen så drog jag ut med Johanna vid 9 och kom hem vid halv 11. HAHAH, jag och johanna satt och snacka om det vi hade gjort i lördags.. dog typ :D paddan gav mig ett stort gott skratt ;)

Måndag (idag): Vaknade en timma för tidigt -.- så jag vart klar vid 9 (böjade 20 över 10) så jag somnade om ett tag.. orkade inte med engelska så nu är jag hemma =) ska vara med Julia idag. Var ju ett tag sen, men vet inte vad vi ska göra. Kanske blir att man bara stannar hemma idag. Är ju fortfarande skit trött :( får aldrig sova fan!

Nu: Ska jag ladda in ny musik på min MP3. Hade ju tappat bort den, sen när jag städa under min säng hitta jag massvis med bortglömda saker.. ja, dels min MP3 ;) så de nice ..

puss /nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0