fredag, ishokey är inte så tråk att kolla på :)

Chaa!
Kom precis hem från ishokey match =) Skulle ju bara vart hemma idag egentligen eftersom att jag har vart sjuk sen i onsdags :/ stackars mig! Men jag mådda mycket bättre idag. Så drog till gullmars vid 6 tiden och mötte upp Johanna,Emma & Lovisa. Sen mötte vi Hanna, hennes kille och hennes killes kompis (kommer inte ihåg deras namn :$) Iaf. Så gick vi till hovet och kolla på match. Jag hejar inte på någonting men självklart ville jag ju sitta med min älskling Johanna, och hon hejar på AIK. Men vi råka sätta oss på fel sida, haha det var så kul när DIF gjorde mål, alla blev helt galna och skrek och sjöng. Jag och Jojo blev smått irri. Men när det vart halvlek så flytta vi oss =) men det fanns typ 5 aikare där? hahah.. aja, 2-0 till djurgården.

När det var slut så åkte lovisa,emma och dom hem. Jag och johanna åkte till gullmars och flumma lite =) haha, undra vad folket som såg oss tänkte :d nej men jag och johanna har bara humor & är lite sköna av oss (: thihi! kom iallafal precis hem..
skola imorgon så måste strax i säng -.- SUCK!

/nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0