Royana place

Fredag idag som sagt!

Skolan har varit helt okej idag. Vi hade matte nationella idag, får hoppas på att det gick bra ;) Men sen hade vi iaf vanliga lektioner. Var på extra matte idag eftersom jag har ganska svårt med matte och det gick skiit bra. Lärde mig hur mycket som hellst :O BRA BRA!

Gick hem sen kom Royana hem till mig så åt vi & satt vid datan. Nu är vi hemma hos royana & jag tänkte på er läsare så bloggar lite :) Just nu sitter vi iaf och dunkar musik ''Det finns en grupp i vårat land..''
Sen sitter jag och tar lite galna snygga bilder ;)



Så vacker


SHUT!


ojojoj! REA och grejjer!


(klicka)


Facelook + en puss (a) naaw så sött av mig!

/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0