utgång

Imorse kom jag i tid :d kom tillochmed för tidigt -.-
Jag tränade igår också, fast inte en halv timma. Men tog iallafal död på mig (a) har skit ont i kroppen nu.
sitter och äter, åt inge mkt igår eller idag så det är nu jag börjar bli riktigt hungrig asso :O åt nyss ris med kyckling men är fortfarande kila hungrig så jag tog två mackor också, känner fortfarande ingen skilnad (a).
sitter också och äter tryfflaar :d as gott fan!! älskar dom!



blir inte o träffa simon idag heller :( men jag är så otroligt lat av mig -.-
men imorgon måste det ske ;)
nu ska jag till Julia så vi hörs väl där då, pussar och kramar!
//nadya


Kommentarer
Postat av: RoyanaMac-Intosh

Om ni vill se ert gästblogg inlägg så ligger det uppe nu ! :D<3

2009-09-16 @ 17:57:28
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0