torsdag

godkväll :) har varit super dålig på uppdaterina idag!!
Men det är ju det som är en av + med att ha blogg två st! För Julia har ju skrivit/lagt upp lite bilder och så. Så det är ju bra.

Ja, idag så var det en vanlig skol dag bara att vi var på rudan idag igen & orgenterade. Fast idag gick jag ihop med filip & ruben. Medans vi var i skogen så passa vi på att äta blåbär. Det kändes som att vi åt upp halva skogen för vi alla tre verkligen flög på varenda blåbär vi såg :O vi alla var helt blåa i munnen sen när vi kom tillbaka, fast jag hade blåa tänder också & läppar :D haha. Så vår gympa lärare björn ville ta bild på oss för han tyckte vi var roliga? :p haha. HAhah, namnet björn passar ju. Han blev säkert sur för att vi åt upp hans blåbär xD Ne driver..

Sen drog jag hem, var tvungen att plugga annars fick jag inte gå ut. men sen så skulle jag bara möta julia på en cigg & lämna royanas platttång, men sen var jag ute hea kvällen ändå :s kunde ju fan ha träffat simon. Men iallfal, sen kom Johanna ut en stund också. det var trevligt ;)

Skulle bara skriva lite snabbt, ska snart in i duschen & sen i säng. Men kanske skriver ett inlägg till, så håll utkik! Sen vet man ju aldrig när ett av Julias inlägg kommer? ;)
//nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0