söndag!

Nadya is back! ;)
saknat mig ? lite iallfal (aa).

hihi, men iallfal. Vaknade typ 12 idag, skönt! fast vaknade mitt i natten vid 5 och kunde inte sova för det var så jävla varmt :O men det var bara för att jag hade stängt mitt fönster för det alltid blir så kyligt & för att jag råka somna med mjukiasr & t-shir. Men dom gick av på bums när det blev så himlans varmt! Så småning om somnade jag om och så vaknade jag vid 8 och trodde att det var skola (a) men det var det ju inte så jag somnade om igen och vaknade då kl 12. Jag fixa mig lite snabbt & sen så träffa jag min pappa en stund. Har ju inte träffat han på år och dar typ. Men sen så kom sofia & hämtade upp mig så mötte vi bella. Drog till v-malm & träffa palm en stund. Sen har vi bara legat & degat hoss sofia & kollat på en film. Mötte johanna på en cigg innan jag droog hem också ;) Ska snart in i duschen och sen ringa philip tror jag.. hm?

Imorgon börjar jag kvart i 11, vi ska ha orgentering på rudan. Så har ingen aning om när jag slutar. Men sen ska jag hem, äta o så. Sen ska jag möta johanna i handen så ska vi kolla lite på kläder & så :) men nu orkar jag inte skriva mer.. jag vet att jag inte skriver så bra. Lite tråkigt skrivet alltså, men jaja. Var nöjda :D

puss / nadya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0