sjuk/gårdagen

jag har feber, ont i halsen, slämmig i halsen och ont i hela kroppen!
skit jobbigt, jag orkar knappt skriva, men det var så längesen jag skrev så.
jag som måste plugga till matteprovet idag, men jag orkar seriöst inte :/
min släkt skulle tydligen komma hit idag också och fira mej, men så blev det inte nu då..


igår va jag, johanna och royana hemma hos johanna och hade tjejkväll typ :)
vi gjorde tacos och åt den, skit gott som alltid!
sen gick vi ner och hyrde film, den första va skit rolig (get smart)
sen kom nadya en stund också :)
den andra va as dålig! handlade om hur jorden såg ut 500 år i framtiden, alla va helt rethard :s
sen börja royana och johanna småtjaffsa och det blev tillslut ett stort bråk..
det slutade med att royana gick därifrån, men sen ringde hon och sa förlåt.
jag och johanna fixade smoothi sen gick vi och mötte royana vid grillen,
sen vid 11 följde dom mej en bit påvägen hem.
lyckad kväll ialf förutom bråket då, men det löste sej ju :)

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0