onsdag, slutade halv 12 naaajs!

började 8.25 idag och va i skolan en kvart innan jag började men självklart så kom jag försent ändå, hur lyckas jag varje dag? det börjar bli a kind of pinsamt haha!
vi hade svenska då och skulle skriva en krönika om mobbning, men jag kom verkligen inte på vad jag skulle skriva, vill inte göra bort mej nu när det blir betyg på allt vi gör också. jaja sen hade vi musik och jag va nära på att somna som vanligt. sen spanska.. haha så synd, alltid bråk mellan bea och anneli och idag blev de nästan fight -.- sen åkte jag till brb med semra och köpte shebab.
sen drog jag hem och har suttit vid datan sen dess typ ;)


ganska gammal bild på mej




 
grym låt! pitbull-hotelroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0