onsd

shosan :)
kom nyss ut ur duschen, sitter och lyssnar på mammas gata igen :O haha, lyssnar på den om och om igen varje gång jag sitter vid datan ^^ roligt värre!


Plugga hos johanna skit länge, fast hann bara med 2 frågor sen orkade jag ingen mer. Asso så jävla svårt :O fattar , men är svårt & förklara typ. Sen så ringer mamma typ jätte sur för att jag hade kaos i mitt rum fast hon bad mig städa innan jag drog till johanna. Så fick gå hem & städa ^^ sen trodde jag att sofia var ledsen så ville ut med henne, men det var hon inte -.- men hon hämta mig hos mig iallfal. Vi drog till Madde och Jennifer & sen hämta bea oblablabla..  vi drog till sofia sen jag & hon, och så fick vi reda på att dt är på fredag vi ska bli spådda :D längtar!!
//nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0