/nadya

Helo my darlings!

städade & fixade på rummet sen drog jag till handen & mötte johanna så åt vi på donken & så fixa hon lite saker, så hon kanske kan få jobb snart! Sen köpte jag ett par byxor, trosor, halsband & örhängen! Hann inte köpa en tröja, men det måste jag iallfal göra. Men imorgon kan jag inte heller göra det för jag går i skolan till 3 sen måste jag plugga & kl 6 ska vi ha redovisning för lärare & föreldrar & en annan klass :O och jag har tappat bort mina papper som jag hade skrivit :O får fucking panik! Men iallfal, sen så drog vi till brandbergen & snacka lite. Sen kände jag mig tvungen och sola, känner mig så vit :/ men nu är jag iallfal lite brun (a) men börjar få vita piggmänt fläckar i ansiktet igen :o :'( .. men nu ska min bror plugga vid datan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0