NADYA!

Tänkte ta och berätta lite om mig själv!
Vissa av er kanske har läst min blogg som jag hade innan eller känner mig. Men det finns ju andra som inte känner mig som kanske är nyfiken på vem jag är!?


Jag heter Nadya Adeleine Desideria Lindqvist. Bor i haninge & är 14 år. Fyller 15 den 9:onde december. Alltså är jag född 1994! Jag bor med min mamma, låsas pappa, lilla syster, 2 bröder (äldre) & min mamma är på sin 8:onde månad, så ska snart få en lilla bror! Julia är så kallad min ''tvilling'' . Asso många har fråågat om hon och jag är syskon, vissa har tillochmed frågat om vi är tvillingar så nu kallar vi varandra för det! Hon är som en syster för mig & jag älskar henne mest!! :)<3


Haha! Så här såg jag ut när jag lärde känna henne & det var i 6:an.

Vi började i samma skola & det var så vi lärde känna varandra!
Alltså har vi kännt varandra i 3 år nu, lite mer men bara några måndader mer.

Jag & Julia är perfekta för varandra för vi båda har samma humor & är lika omogna :d
LOVE IT!
exempel på våran humor ;)
    


Kommentarer
Postat av: /julia

hahahahahhahahahahhahaha asså herregud jag dör xd

2009-09-16 @ 13:31:51
URL: http://tviiliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0