måndag!

Slutade 12 idag, as skönt! Vi hade ju orgenterings dag idag. Så drog ut i skogen & leta kontroller :D träffa Royana i handen så hon följde med mig, as trevligt! Fast det var skit jobbigt för jag hade inte ätit frukost så höll typ på o svimma hela tiden kändes det som för att det också var så jävla varmt :O Men klarade iallfal g banan. Vg & Mvg orkade jag inte ens försöka med så drog hem & åt. Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik =) ska fixa lite på mitt rum, ska ju flytta tillbaka till mitt rum. För mamaj & daniel har åkt hem nu, och bror kommer hem idag & ska få tillbaka sitt rum. Åh, måste fixa jätte mkt ju :( har ju bott i min brors rum i 3 v. så det är ju ganska stökigt där om man säger så (a) men ska fråga han om han kan komma hem imorgon eller något för annars hinner jag inte fixa klart där inne. Men jaja, vi hörs senare ! puss // nadya

(anledningen till varför jag aldrig lägger in bilder är för att alltid så ändras texten till engelska, och om man kopierar först & sen ska klistra in så fungerar det inte :O det blir också på engelska :/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0