blir seriöst rädd :o ska alla banta helt plötsligt eller, lägg ner!

jag läser ju dom stora bloggarna väldigt ofta ni vet kissie, dessie och paows blogg!
men nu är jag väldigt irriterad på deras jävla "fetto-snack" helt ärligt, speciellt kisse :O
hon skriver lixom att feta människor är äckliga och borde sluta äta och blabla!
asså det är så jävla grova texter, om jag kände mej tjock eller va det så skulle jag nog ta åt mej lite.
visst folk säger att dom inte tar åt sej, men det gör man, så är det bara!
det är så jävla respektlöst att håna människor på det där sättet som kissie gör..
hon måste vara helt hjärnskadad! hon är verkligen inte fet själv och ändå sitter hon och redigerar sina armar och ben till smalare. och lägger upp dieter och skit :s fattar hon inte att det finns 12åringar och kanske ännu yngre som läser hennes blogg och tror att det hon skriver är fakta!?
vafan låt människor som är tjocka vara det då, för du tycker väll att de flesta är tjocka eftersom du nästan svälter dej själv och ändå redigerar dina bilder!
jag har varit smal i hela mitt liv och jag har aldrig behövt tänka på
nån jävla "äppel-diet" eller vad dom håller på med?
kroppen mår bättre av att äta normalt på normala tider!

/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0