alla dessa rubriker..

Nadya här!
Kom nyss in, var ju ute & träffade Johanna & Royana. Självklart var min tvilling Julia med!
Vi hade enormt roligt, eller nja, vi & vi. Jag & Julia :) Mer än så säger jag inte ;)
Ska snart dra mig mot köket, har bara ätit frukost på hela dagen. Ja, det brukar vara så när man är ute, man orkar inte dra hem för att äta. Ja sen måste jag faktiskt ta och träna, i en timma :O hur ska nadya klara det. Det är liksom mig vi pratar om -.- Hm.. får se om det inte bara blir 5 minuter istället :p
Asso det är läxa att träna en 30 min två gånger i veckan, men det hade jag glömt så nu får jag smaka på 60 minuter i stället :O Jaja, man lär sig av sina misstag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0