4 egenskaper & 2 övrigt

Egenskap:
*
Seg! egentligen behöver jag bara säga seg, för jag är verkligen seg på allt (förutom när det har med min mobil o göra (aaa)) Om jag ska ut så säger jag att jag ska skynda mig, men sen så segar jag mig. Typ glor mig i speglen, springer runt o sjunger & gör inte det jag ska x) haha. NU vet alla varför jag är så seg (a)

*Glad! Jag är nästan alltid glad,kan aldrig vara sur på min mamma eller kompisar. Asso det går inte, även om jag vill så kan jag inte. Ledsen är jag bara en stund!(Eller har aldrig hänt något riktigt,så man verkligen blir ledsen)  Eller så är det för att jag har så bra kompisar som inte får mig o bli arg? Och när jag väl är ledsen så gör dom mig glad? ;) så kan det ju också vara.

*Geni! Haha, det var jag bara idag xd

*Jobbig! alla som känner mig måste erkänna att jag är jobbig? haha, med mitt jobbiga skratt, när man kollar på film så ska jag alltid sitta och störa genom att skratta!

Övrigt

Jag sitter alltid som en stressad person och ''skakar'' på mina ben när jag sitter ner. För inte alltid det men nästan alltid

Jag har lätt för att börja gråta när jag skrattar..
har lätt för o kissa på mig också :D HAHA!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0