uppdatering från jaolia

haha fy fan vilken ful statestik vi har, helt hackig!
sorry för grymt dåligt uppdatering, tror jag ska övertala nadya om att vi
ska börja blogga på riktigt!

kan berätta om idag då, va skit längesen jag berättade om min dag..
jag började 9 och jag och linnea missade bussen som vanligt xd?
sen va jag ju i skolan som vanligt, haha blev skit sur när jag fick va med 6or/7or
på engelskan, asså studieverkstan.. orkar inte förklara!
hade hk sista lektionen, hk=hemkunskap :p
sen drog jag hem till nadya, kollade på bilder från när hon va liten och hon fixade sej.
sen drog vi till bussen och åkte till stan.
jag hade ju presentkort och pengar, men jag hittade inget.
så vi åt donken sen gick vi en promenad, skit jobbigt med klackskor :o
haha sen va de lite kul för de va några killar (utlänska) som vissla och blabla,
a ni vet.. sen kolla dom på oss så ena killen gick rakt in i en papperskorg sen peka jag finger,
så hoppas dom skämdes mkt! sen åkte vi hem och jag bytte buss i centrum.
royana hoppade på bussen, sen gick jag av haha :)


hahahahah sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0