uppdate

Godkväll!
Har varit dålig på att blogga den sisa tiden. Men jag måste ju vara lite social när jag är här :)
Just nu är vi hos Pirkko, imorgon ska vi till Vappu! Didrik och Loui ska iväg tidigt och fiska imorgon :p hah! Men jag fick inte följa med för att jag tydligen har ett jobbigt skratt & jag är alltid så glad och inte kan hålla tyst så jag skulle bara skrämma iväg fiskarna :p haha! Istället ska jag och Pirkko få sovmorgon och så ska vi baka hela dagen. Jag ska baka bullar och hon ska baka morotskaka :) hih! Eller hela och hela dagen, vi ska ju hålla på så länge som det tar sen kommer Vappu och hämtar oss så ska vi hem till henne och äta taco. Vi åt det igår så är inte så hemskt sugen på det men det funkar :P


//nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0