Trötter

Snacka nyss med Johanna i 2 timmar ungefär. Snacka om vad som har hänt och sånt! Har ju inte sånn himla bra kontakt med henne :/ Så det måste vi ändra på! Innan jag snacka men Johanna snacka jag med Kubilay 1 timma. Ja man måste ju höra av sig när man inte är hemma, visst? :) Snacka lite med royana idag också. Men det var inte mycket. Hon och jag hade iallfal något gemensamt och det var att ingen av oss hade något att göra :P hihi.

Imorgon ska vi vara hos Pirkko och Esko tills middagen. Vi ska äta och så här sen ska vi hem till Vappu och Hannu och sova där. Vet inte vad vi ska göra där över dagen men det får vi väl se! Vill komma ut lite. Är inte van att bara sitta inne om dagarna och äta? nejnej. Man måste hålla figuren. Så om man äter måste man röra sig? Ja, och jag känner redan nu att jag har gått upp minst 5 kg!! Först frukost,fika,lunch,fika,middag,fika,kvällsmat! haha, sa det till joahnna och hon fråga om mina fastrar var tjocka. Haha, nej det är dom inte :) Ja, som Johanna säger. Man kan nästan tro det va :)

Tänkte faktiskt ta och lägga mig nu eftersom att jag inte hann sova så länge igår. Men tänke bara skriva ett snabbt blogg inlägg innan :)

hörs mer imorgon i gues?/nadya

tog bara någon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0