tjejmiddag

jag tog bussen kvart över 5 till sofia, och hon hade inte börjat fixa sej så vi kom typ en timme sent till linnea, jennifer och madde. dom hade typ ätit upp all mat men vi fick ju skylla oss själva..
sen satt vi och snacka och chilla hemma hos dom ganska länge. sen skulle alla förutom jag, bella och swan till årsta och vi pallade inte följa med för det är fett långt dit. så swan drog, sen skulle jag och bella till tyresö på chillkrök typ. men 24 va skit seg så vi tog gullmarsbussen till norra sköndal och precis när tyresö bussen kom så fick vi reda på att vi skulle dra till kulfångsgatan istället. så vi väntade på 807an. sen när vi väl kom till kulfångs så hade jag skit ont i huvet, vilket jag hade haft hela dan men ändå. så jag bangade och drog hem och nu har jag käkat, druckit skit mkt vatten och tagit en alvedon och har fortfarnade skit ont i huvet :s skit jobbigt, känns som migrän vafan! nu ska jag kolla på en film med mammsen snart, puss!
/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0