tisdag

hejsan. jag kom nyss hem till royana. julia är också här. fast hon sitter och pluggar. royana vet jaag inte vad hon gör :) hihi. jag fick låna rosens mobil ås att jag kunde blogga. känner att jag inte bloggar så mycket längre. och jag vet att jag och jukia är sega på att fixa våran design och header, men den ska vi fixa så snart som möjligt.. iallafal, skolan var ju som vanligt. inget nytt har hänt. slutade tio i tre, sista lektionen hade vi so. och vi fick tillbaka våra prov som vi skrev förra v, jag fick vg minus. så är ganska glad över det :) hehe. jag hade matte prov idag men gick inte ås jag gphar ig i matte nu ås det är jag jätte ledsen över :o .. /nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0