Ni kanske undar vart jag ska?

Jag ska ju till karlskoga som jag nog har nämnt i något inlägg tidigare!
Men för er som då har missat det, vet det nu! :)
Jag kommer att vara borta i ungefär en vecka eller om hela lovet, det har jag ingen aning om och om det nu skulle vara tråkigt där (vilket inte kommer att hända) så kommer  vi nog fixa så att vi kommer hem tidigare!

Jag ska till mina fastrar med mina bröder, och dom & jag ville vara hemma några dagar hemma här eftersom att det är lov så att man kan umgås med sina kompisar så kommer förmodligen hem tidigare :) men det ska bli skönt att komma bort ett tag..

(kommer inte att blogga när jag är där)

/nadya

haha, hitta en gammal bild på mig och julia :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0