naturell nadya!

Skönt!
Ja det är skönt att bara kunna vara sig själv. Har varit utan smink hela dagen idag. Det är så skönt! Jag har sminkat mig pyttelite hela veckan sen jag kom hit men sen kom jag på att det inte ens är någon ide för jag känner inga här & jag skiter i om hur jag ser ut när jag är här. Mén jag har länge försökt att sminka mig mindre för att vara så naturlig som möjlöigt men alltid har jag sminkat på mig mer och mer för att jag aldrig nöjer mig med mitt utseende. Men nu orkar jag inte längre :) och så farlig ser jag faktiskt inte ut utan smink. Och det är bara att vara stark om någon säger att en är ful!
Ska iallfal försöka sminka mig mindre, det är inte värsta skillnaden sen när man tar bort det då heller :)
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0