nattbuss 807 roligaste filmen (läs för att förstå)

förlåt för skit dåligt bloggande för min del, har verkligen sugit pung på det den senaste tiden.
idag efter skolan drog jag hem direkt, sen gick jag ner till bussen och hoppa på 809an där saga var på.
skit längesen jag träffa henne, så det va kul. vi drog hem till henne och typ käka, sen tog vi bussen till brandbergen och träffade nadya som var skit seg på att komma ut, men det är ju inte så ovanligt..
sen efter en stund drog saga hem och jag och nadya gick till mej. jag åt och sen kollade vi på nattbuss 807
haha fyfan vad rolig den va! vi dog av garv och mamma trodde vi va dumma i huvet eller nått för hon tycker den filmen är "tragisk" den va ju faktiskt det, men den va väldigt rolig ;D
klockan 10 skulle nadya dra och jag var skit degig så jag ville inte följa henne en bit, sen sa hon att hon kunde ta ut sin hund, så då följde jag med ut. vi va med kubbe en stund och gjorde inget speciellt förutom att typ gick runt och sa lite olömpliga saker i brandbergen, vi drev såklart. sen blev vi på flummhumör och stog med korsade ben och asgarva. haha folk måste tro vi är störda, det har fan hänt att vi har lagt oss ner på marken och kissat på oss av garv typ?!?!?! inte så najs och inte så normalt heller, men har man humör så!
sen runt 11 drog jag hem.


fan vad jag kommer sakna dej nadya! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0