/nadya

hejsan, det var ett tag sen man skrev!
Men tänkte passa på nu när man väl bara ska vara hemma hela dagen! Varför? jo kommer till det ;)

Iallfal, jag vaknade runt 7 tiden. Super trött höll på och slockna! Men iallfal, duschade, fixade mig & allt det där. Sen så kom jag försent :O som vanligt? jo.. :( så mamma är trött på att jag alltid kommer sent därför får jag inte gå ut idag! Var galet sur över det, det är ju liksom fredag och hade lite planer för idag, men där sprack det! Så istället får jag ha en hemma dag. Tråkigt faktiskt, men ändå kan det vara behövande!

Royana kom förbi mig för typ 1 timma sen om inte mer. Så köpte jag en cola & godis. Ja något och tugga på måste man ju ha om man bara ska sitta inne en hel dag. Har jag inte rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0