//nadya

Godkväll bloggen :)
Nu sitter jag hos royana igen! Kom hit för två timmar sen ungefär. Innan det var jag lite snabbt hos min mormor med Johanna..
Skolan var ju som den brukar bara att vi hade två timmars hål timma, så det var skönt men ändå inte. Tänkte gå hem, men orkade inte. Sen så hade vi gymnastik och sen slutade vi. När jag kom hem så var mamma och bebisen hemma :) han är riktigt söt & jätte liten (a) ska hem snart, duscha & göra mig i årdning för sängs. Måste börja lägga mig tidigt igen, känner att sovandet inte håller längre, behöver få sova mer =)
Men nu ska jag vara social, skriver nog mer när jag kommer hem om inte datan är upptagen eller om jag inte hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0