/nadya

Tjo allesammans.
Blogga aldrig igår. Men hade inte tid!

Skriver lite kort om igår och idag!

Gårdagen: Skola till 4. Direkt hem till min sjuka mormor och var där typ till 6. Sen gick jag hem och åt middag. Då kanske kl var 7. Sen drog jag ut med hunden med Johanna vet inte riktigt hur länge. Sen duscha jag i 1 ½ timma. Sen städa jag mitt rum. Så kl var kanske runt 11 när jag la mig.

Idag: Skola (kom försent) till kl 15:40. Sen direkt hämta min syster från skolan. Sen hem och sov. Sen vaknade jag för en stund sen och gick ner och handla. & nu sitter jag med hårfärg i håret. Har precis ätit också :)

Ska snart ner och sola. Färgar håret mörkt. Så det är inte så kul och ha mörkt hår och lik vit i ansiktet? haha, nu tog jag i lite. Men ni fattar ;)
hörs imorgon eller senare ! PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0