miss :)



Ja, prao! Saknar dom två veckorna vi praoade. Jag praoa med Julia på ica, haha! Det kan låta tråkigt men vi hade väldigt roligt faktiskt. T.ex. när jag körde på en dam med en vagn så hon skrapa upp hela sin fot medans jag stog och skratta henne mitt framför ansiktet (kunde inte hålla mig, det lät så roligt när hon skrek aj xD). Eller när ****** sa att han skulle stuuurhandla :D, när marcus typ vägra vara i våran närhet för att vi skratta hela tiden.

Haha, en sak kommmer jag aldrig att glömma xD
Det är för pinsamt för julia, så säger bara så här :
'' Nadya: HAHAHAHA
Jon: Har ni sprutat parfym?
Nadya: HAHAHAH, nej Julia prutta nyss :D
Julia: neeeeeeeej!!

Hahahahaha,fan vad roligt! ^^

/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0