läs så fattar ni!

Nadya is home!
Did you miss me? hell yeah!


Sitter och äter ris och kött! Borde egentligen inte äta kött för får alltid världens tandverk.. men men ;)
Ska nog lägga mig tidigt ikväll så att jag får någurlunda mycket sömn. Min lilla syster kommer ju alltid in i rummet och sjunger med sin förskräckliga röst :D ja, då kan tiden vara 09:15 ? ja så tidigt :O fatta hur sur man blir. Asso att sova är en av dem besta sakerna som finns!!!

Snart får man en lillabror också. Får en senast måndag ;) är såååå .. jag längtar verkligen :)
en söt bebis!! Men han kommer ju vara tråkig ibörjan. Han kommer bara sova hela tiden -.- Men ändå nice ;) Han lär nog väcka mig varje morgon framöver -.- haha, behöver ingen väckarkl då iallfal ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0