Julia place!

Ja, som ni kanske läste på rubriken så är jag hos Julia.
Solade nyss 20 minuter och blev faktiskt hyfast brun :) var liksom ganska vit innan. Eller vit kanske inte var det rätta ordet, men ganska ljus iallfal! Är inte chockladbrun nu, men jaja ni fattar! Nog pratat om det! ;)

Kom hem som vanligt efter skolan, tvättade städa mitt rum lite fort! och inte så där jätte noga, men får väl fixa klart resten när jag är hemma.

Nu sitter jag och väntar på att Julia ska äta klart och sen ska vi kolla på nattbussen 807. Men innan det ska vi försöka fixa ihop en header och en design! Vi har inte bilder som vi vill ha, men vi vill bara fixa lite nu så vi tar väl bara någon :)
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0