Hur är jag som person?

Ja, har inte fått en fråga så. Men ni verkar vara lite blyga :O ni skriver aldrig kommentarer vadfasiken! Men eftersom att jag själv är synsk och rätt nyfiken så kan jag er på ett ungefär ;) cool va? :O

N: Nyfiken (helt klart)
A: Annorlunda (ex mitt skratt) :D
D: Dum (tro det eller ej, men jag kan faktiskt
vara väldigt dum ibland. Kan slänga ur mig saker
som jag inte menar eller fattar att det kan såra folk!
Y: Yr (haha, är jag det?) något att tänka på ;)
A: Adeleine? kom inte på något annat -.-

Ja där har ni lite info om hur jag är!

Men jag är en väldigt nyfiken person! Om någon bertättar något, men inte berättar klart så måste den personen fortsätta säga det dom börjat på! Säger man A måste man säga B helt enkelt! Kanske ett dåligt exempel.. men a
Ja, annorlunda är jag också. Jag är ganska konstig, har ett konstigt skratt och en sjuk humor! Jag känner inte någon som är som mig :s haha. Förutom Julia, eller hon är inte som mig men hon är nog den likaste personen :D älskardig juliett! Ja, som jag skrev innan. Jag kan vara dum ibland. Men det är jag nog inte ensam oom!

Ja nu vet ni lite mer om mig kanske?
//nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0