HT?

Varför finns höst och vår!?
Är det bara jag som undrar? Visst jag vet ju varför, men jag tycker att det är onödigt. Varför inte bara ha vinter och sommar? Ja, om man bara kunde önska :) Det är inte så att jag stör mig super duper mycket på hösten men
den är så jobbig och trist! Det är liksom grått, det blåser mycket, det regnar oftast och så. Man klarar sig liksom utan det där, det är skönare med sommar!

Sommar: Varmt (oftast), klarblå himmel, skön mjuk svag blås som svalnar ner en.
Höst: Grå himmel, blåser hårt och kallt som satan, regnar. *TRIST!*
Vinter: Vit glitter snö, kallt men på mysigt sätt (inte alltid) mörkt.
Vår: Slaskigt (snön smälter) inga löv på träden förän typ sommarn e nästan framme.



Se här! Liksom det är fina färger, men ändå.
Ett minus till hösten /nadya ! ;)
  


Kommentarer
Postat av: /julia

nadya det är inte fint i verkligheten bara på bildern :p

2009-10-24 @ 01:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0