hos vappu

Ja nu är jag hemma hos Vappu & Hannu.
Bussresan var as chill. Sov halva vägen & sen så grät jag en del också :D haha.
Jag och min bror satt nämligen precis bervid toaletten. Och så går det in en dam på toan & så hör man verkligen hur hon skiter. HAHAHAHA asso jag har inte skrattat så där mycket på hur länge som helst! :D typ dog.. Sen när vi kom fram såå står alla med kamran uppe. Haha, det såg rätt roligt ut! Sen så åkte vvi till vappu och åt middag. Och så snacka vi, fika & sen kom vappus barn som är vuxna :) .

Har precis bastat skit skönt, men nu håller tangent bordets batterier på att dö. puss
/nadya

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack :)

2009-10-25 @ 10:11:00
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0