hos pirkko

Vaknade vid tio och så. Sen vid 12 drog jag och mina bröder till pirko, alltså till min andra faster! Vi laga mat och fika och så¨vidare. Så är otroligt mätt nu. Ja dom fikar och äter typ hela tiden här :p hhih! Åh jag hade nyss värsta mens verken så att jag höll på att dö. Men det är över nu så har inget och klaga påå förutom att det är så varmt att jag snart dör här inne :p okejh lite överdrift!

snart ska priko åka på nattskift. Ja hon ska jobba natt. Så jag didrik, lou & Esko kanske ska åka och kvälls fiska ;D haha. Det är ju super mörkt här i karlskoga så det ska väl bli mysigt. Men tror inte att det blir av eftersom att vi skojja bara om det när vi sa det. Men kanske, kanske inte!?

Har precis suttit och kollat på massor av videos från när vi var små :D ahahhaha, fyfan vad mobbade! Men sjukt roligt och se. För man fick sig ett gott skratt.

Johanna ringde nyss men min mobil dog, så ska gå och ladda mobilen och ringa upp. Hörs sen så fort jag får tillgång till data. puss /nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0