Home agen

Så nu är jag hemma igen. Eller har varit det en stund nu, men snackade i telefon :)

Iallfal! Jag Julia & Royana hade en mysig tjejkväll. Vi åkte först till handen en snabbis så köpte Royana lite kläder, sen åkte vi tillbaka till brandbergen och åt pizza. Sen hyrde vi en skräck film, friday the 13:th ! Det var en film som har fått mig och hoppa till. Det finns inte många sånna alltså! Men det var helt mörkt och så hade vi på bio ljudet på ganska högt ljud ! Så klart att man blir lite rädd ;). Självklart köpte vi med oss godis & chips till filmen också. När filmen var slut fick jag otroligt ont i huvudet & var jätte trött! Så ska väl sitta lite vid datan sen ska jag nog ta och lägga mig!

Royana köpte lösnaglar som jag fick ockå :) så ska fixa till dom lite innan jag lägger mig också. Eller så gör jag det imorgon on the morning ;) Jaja, skriver mer sen eller snart. puss

/Nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0