godmorgon!

Vaknade för 3 timmar sen ungefär, men visste inte att jag skulle skolka dom två första lektionerna. Spanskan är ju ingen ide att gå på, men sen hade jag verkligen inte lust med två timmars hemkunskap! Så jag stannade hemma, snart har jag No lektion som jag ska gå på. Ska bara dra på ett par jeans & borsta tänderna och så sen är jag dun!! Ska äta en tårtbit till innan bara (a) så jäkkla mumsigt.. chockald ofc!

Idag efterskolan ska jag hem, tvätta städa & sen packa. För på lördag morgon drar jag och mina bröder till karlskoga hem till våra fastrar :) ska bli riktigt trevligt! Det var ju så länge sen.. minst 5 år sen iallafal!
Men nu måste jag rusa, hinner inte mer. Börjar ju fasiken strax!!


CHAO/Nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0