baka

Godkväll läsare!
Skolan var som vanligt.. slutade egentligen 4, men orkade inte vara kvar så jag drog hem tidigare. Ungefär vid halv 3 tiden. så det var skönt. Mamma ringde mig när jag var på väg hem och sa att hon inte kommer hem idag heller ;O super irriterande, jag vill träffa dezmond nu och jag saknar desutom min mamma :D haha, gulligt va!?? (a)

Nu står royana och ropar på mig som en galen kärring, vi ska nämligen baka kladdkaka :) hihi.
Det är faktiskt ganska onödigt att man bakar det för det blir aldrig gott typ. Eller det funkar, men antingen blir den för klar, alltså när den bara blir torr. Eller så blir den för lös, alltiså som bara som en varm smet, eller blir det bara så för mig? :p

mmm.. suktad eller? :)
/nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0