Söndag

Hejsan alla kära läsare.
Har precis ätit billy pizza. Det är något som är så gott att man skulle kunna äta hur många som helst. Men fick bara ner två st, nu är jag propp mätt :O

Vid halv 3 tiden idag så åkte jag till trollb för att byta buss till tyresö c sen skulle jag vidare längre in i tyresö hem till min kille. I trollb fick jag vänta en halv timma på bussen till ty-c sen när jag väl kom dit skulle jag få vänta en timma på att bussen till Joakim skulle komma. Jag orkade inte vänta, jag frös som en get! Jag vet inte hur mycket getter fryser, men iallfal. Jag frös sm FAN! Åkte för bi Julia snabbt och bara hämta min usb kabel :)

Bild på Royana från igår!

/nadya


Kommentarer
Postat av: RoyanaMac-Intosh

hahaha men ofta den bilden :Ox'D

2009-11-29 @ 21:28:50
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0