om idag och igår

jag vaknade 14.30 idag och kunde ha sovit ännu längre, helt sjuk jag som brukar vakna 11/12!
har inte gjort ett piss idag pga att jag är sjuk, har suttit vid datan och käkat typ. har fixat 2 filmer som jag nog ska kolla på snart.

igår vart de ju lite misslyckat fast ändå inte. jag nadya och rosen åkte in tidigt till stan för att vi skulle hinna fixa biljetter till 2012 innan dom tog slut, men självklart va dom slut, fan va irriterande det va :o så vi åkte till söder, men där var dom också slut. vi tänkte kolla på nån annan film, men det fanns inga andra som verkade vara bra så jag åt på tacobar och där såg vi tore, ni vet han som va med i fcz och japansk tv show, haha! sen åt nadya och rosen kebab och så slog rosen i bordet så de lät som fan, HAHA!
sen drog vi till kungsan, för de brukar alltid va så mysigt där, men det va väll sådär. det är ju filmfestival så dom hade satt upp en bio där, så vi fick se lite gratisbio haha sämst..
vi åkte hem till brandbergen, köpte naturgodis och chips och hyrde the ring (nadya hade inte sett den, och man måste se den ju) så drog vi hem till rosen och kollade på den, fan va läskig, hatar psykfilmer och tjejer med långt svart hår haha xd sen kollade vi lite på transformers, sen klockan 12 drog jag och nadya hem. det blev en ganska najs lördag fast oplanerad. juste jag och royana va ju på gymnasiemässan innan, påväg dit såg vi issa som va med i mammas pojkar, så vi såg 2 "kändisar" igår, eller typ "c kändisar"



hittade bilden på google och hon såg ungefär ut så irl


haha söt

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0